22 Temmuz 2009 Çarşamba

Twitter için Bir Profil Açın

Bu heyecan olgu en küçük giriş gösterir yavaşlıyor.Olağanüstü büyüme - son ankette heyecan fazla 1000% bir ay - daha fazla ve daha genişletilmesi olduğunu insanların gün Tweeting harcama olduğunu öne sürdü.Şubat için rakamlar altı milyon benzersiz kullanıcı önerilen - ve sadece giderek yukarı bir rakam.Aynı ankette, medya devleri Nielsen tarafından da heyecan hızlı Facebook daha çok büyüyen olduğunu söyledi...Kıkırdamak sunan gerçek yararları yapar - arkadaşlarınıza ne kadar olduğunu söylüyor için ünlü Aşağıdaki, çok mesajları ne yaymak, ve özel olabilir çok çok özlü, Tweets sadece 140 karakter sahip olan.Ünlüler gerçekten kim dokunma kendi dizüstü veya SMS Mobil metin hizmetleri yoluyla faaliyetleri ile tutulur takipçisi binlerce var...Kıkırdamak The Daily Show ve hatta Doonesbury Comic Strip ve - onun kesinlikle bir İnternet obsessives hem geniş kamu ilgisini yakalandı var bu firar olayları ve ödül kazandı yaptı...İşte harika bir şey.Ben cıvıldamak, gerçekten benim düşünceler oluşturmak zorunda duyuyorum.Anladığıma göre, cıvıldamak yaklaşık çeyrek var keşfetti Geçen gün! Ben heyecan para yapmak için çeşitli yollar var sunan bir punchy mesajdır.Bana heyecan, gücü hakkında söyleyeyim onun...ve bu yüzden, devam ve üzerinde olan iki soluksuz ve özellikle bilgilendirici uzun.Mesajı damlatma anahtarıdır.Sadelik ve açıklık.Bu aslında bir yaşam boğa için hoş bir panzehir eğer bana soracak's!..Iken yakalamak için eğlenceli olabilir sadece ne Britney Spears kahvaltı, akıllı insanlar için heyecan çalışması için yolu bulduklarına vardı.Sen de bu insanlar binlerce tercih öz, doğrudan mesaj sağlamak için sunduğu fırsatlar, gerçekleştirmek için çok düşünmek gerekmez.Eğer heyecan sizin de size ne söyleyeceklerini duymak için seçtiğiniz bilgileri takipçisi var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder